Klantenservice

Heb je vragen over de verzending, betaling of het retourneren? Hieronder vind je antwoord op veelgestelde vragen.

Mocht je vraag hier niet tussen staan, vul dan het contactformulier in en we komen er zo snel mogelijk bij je op terug.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

Tijdens het afrekenen kun je eenvoudig en veilig met iDeal, PayPal of je creditcard betalen.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

De planten worden ingepakt met behulp van specifieke dozen die geschikt zijn voor het vervoeren van planten.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen naar het door jou opgegeven afleveradres. Wij zijn actief in meerdere landen. Hieronder vind je een overzicht van de leverdagen per land.

Land

Aantal werkdagen

Nederland

2-3 werkdagen

België

2-3 werkdagen

Frankrijk

4-6 werkdagen

Duitsland

3-5 werkdagen

Oostenrijk

5-7 werkdagen

Zwitserland

5-7 werkdagen
Wat moet ik doen als het product beschadigd wordt geleverd?

Je bestelling wordt zorgvuldig verpakt en vervoerd. Mocht het onverhoopt gebeuren dat de plant toch beschadigd is, neem dan contact op met ons op via: info@greenhabitz.nl

Kan ik planten retourneren?

Je hebt het recht om producten binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden te retourneren (herroepingsrecht). De kosten voor het retour sturen van de plant zijn voor eigen rekening.

Na ontvangst wordt de plant geïnspecteerd. Na akkoord wordt het verschuldigde bedrag uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort op de rekening waar de betaling mee is gedaan.

Heb ik garantie op de planten?

De planten zijn voor 100% direct afkomstig van de kwekers. Wij houden zelf geen voorraad aan. Als jij een bestelling plaatst dan is de kans zeer groot dat de plant de dag ervoor nog in de kas van de kweker stond. Hierdoor proberen wij te waarborgen dat de plant onder de beste condities bij jou wordt afgeleverd.

Krijgt de plant toch een ziekte, wordt hij minder of gaat hij helemaal dood? De kans is groot dat de plant niet de juiste verzorging heeft gekregen (te veel/weinig licht, te veel/weinig water). Neem hiervoor contact met ons op via info@greenhabitz.nl wij zullen je zo goed mogelijk adviseren.

Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit van al onze producten. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag en gaan wij gezamenlijk op zoek naar een passende oplossing. Deze ‘wettelijke garantie’ geldt onverminderd zonder eventuele extra aangeboden garanties.

Heb je alsnog een vraag?

Vul dan hieronder het contactformulier in.